17 Ιανουαρίου 2016(Από ημερολόγιο)

«Ξυπνα ρε υπναρού!!!!Αλιώς δεν ξέρεις τι θα κάνω!!»είπε με την τσιριχτή φωνή της η αδελφή μου.

«Αμάν πια μη πέρνεις αυτό το υφάκι…έτσι κι αλλιώς είναι 6 το πρωί…άσε με να κοιμηθώ..»είπα εγώ εκνευρισμένα.

«6 το απόγευμα,χα χα!»

«ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ???»

«Κάνεις έτσι για το χαζοσχολείο…nerd…»

«..δεν είμαι nerd…και εντάξι δεν έχασα και τίποτα…»είπα εγώ και σκεφτόμουνα την απουσία που θα έβλεπά στους βαθμούς του τριμήνου…

«ναι δεν έχασες τίποτα…μόνο την ευκαιρία να πας στο παρτυ του Ντίλαν (το πιο cool αγόρι στο σχολείο…)»

«τι??κάνει παρτυ???με κάλεσε???»είπα με αγωνία εγω.

«σε κάλεσε και μου είπε να σου δώσω τη πρόσκληση…»

«ουφ»ξεφύσηξα εγώ.

«αλλά..»

«ωχ!τι είναι πάλι?»

«…δεν θα σου τη δώσω…χα!!κορόιδο!!!»

«εντάξι και πάλι θα πάω..»είπα εγώ..

«βασικά,πρέπει να έχεις τη πρόσκληση μαζί σου για να μπεις…αλλιώς θα κάνεις παρέα στο σκύλο του Ντίλαν,και ξες δεν συμπαθεί τους ξένους…»

«Jennifer γλυκιά μου….»φωναξε από κάτω η μαμά

«σε θέλει στο τηλέφωνο ενας Ντίλαν» πρόσθεσε

«ερχομαιιιιιιι…Bye looser!!!!»είπε η αδέρφη μου και κατέβηκε κάτω

«ναι»είπε και σήκωσε το τηλέφωνο.

 

Συνεχίζεται…………

 

 

Σχολιάστε